2007-08-23

::truth behind the lights

Top 20 Wyszukiwanych fraz:
Ile: Fraza:
4 disco polo po rusku
4 che fortuna trip around the world
2 palizzi gianni
1 piece of shit when you look at it
1 live is a piece of shit
1 las-vegas-on-tour
1 Live is a piece of shit
1 �piwór wild nature
1 disco polo po polsku i po rusku
1 piece of shit
1 live is a big piece of shit
1 "izabela maciejowska"
1 vasco rossi blogspot
1 bar plaza in palizzi
1 downtempo blogspot
1 live is peace of shit
1 disco polo po rusku
1 moje makija e
1 palizzi nightlife sacca
1 russia disco



I właśnie w ten sposób stałyśmy się Ruskami.
Moja praca jest super, zwłaszcza po dwunastej w nocy.
Jedna sangria, wino, druga sangria, drugie wino.

W zależności od zestawu znajomych- gitara lub tańce na Piazzy.

Przedwczoraj dostałam prezent. Krokodyle się skończyły, podobno.
-Ale nie płacz, to jest syn Krokodyla.

Mam nowego chłopaka. Jest ogromną Żabą i nazywa się Amaro Del Capo.
Wczoraj w końcu spróbowałam tego Amaro. Pycha.

SłuchamyMusicology Prince`a na zmianę z najnowszym Jamiroquai, latynowskich rytmów i Ayo.
Czekamy na szefa Izzi, choć on nie zawsze nadciąga.

Spijamy się w Barze Plaza (czy mówiłam, że każde miejsce na świecie ma swoją Pauzę?) i wracamy do domu o 6-7 rano.

Jest radośnie, jest gorąco, jest końcówka wakacji.

A co najbardziej podoba mi się w Calabrii?
Giro na Vespie.

Oldschoolowa Vespa, bzzzzzzzzzzz, bzzzzzzzz.

Została mi obiecana jedna po dziadku, jak tylko przeprowadzę się do Milano i załatwię potrzebne dokumenty. Moja własna Veeeeeeespa!
Bzzzzzzzz, bzzzzzzzzzzzz, bzzzzzzzzzz!
Milano, nadciągamy!

Brak komentarzy: