2007-08-25

::follow the line

Oto jak zamieniłam się we Włoszkę.



Top 20 Wyszukiwanych fraz:
Ile: Fraza:
4 disco polo po rusku
4 che fortuna trip around the world
2 http://las-vegas-on-tour
2 palizzi gianni
1 live is a big piece of shit
1 piece of shit
1 piece of shit when you look at it
1 Live is a piece of shit
1 live is a piece of shit
1 disco polo po rusku
1 las-vegas-on-tour
1 live is peace of shit
1 bar plaza in palizzi
1 "dobra anett"
1 tageslichtprojector
1 vasco rossi blogspot
1 "izabela maciejowska"
1 disco polo po polsku i po rusku
1 downtempo blogspot
1 moje makija e



Jest ekstra, ktoś wszedł na naszego bloga wpisując w google TAGESLICHTPROJEKTOR.

Pozdrowienia , complimenti!

:* (dla tej osoby, mam nadzieję, że jeszcze zajrzy do nas )

My też kochamy tageslichtprojektory.
A teraz kilka zdjęć:



-Angelo, zostajemy na dłużej.
-A, nie wierzę.
-Angelo, one zostają.

Chyba nie był zadowolony, dopiero pieczenie świniaka poprawiło mu humor.

Ja. Ktoś się stęsknił?
Jak widać na zdjęciu- ciężko pracuję.




Pola.
The Kooks, Seaside.

Czasami. Jak często?





Ja jako kelnerka, najlepsza wśród lekko-wciętych kelnerek. Sangria, którą nauczyłam się robić, mój fartuszek- bo występuję zawsze incognito, kilku przyjaciół.

Bar Plaza, pieczenie świniaka, szalone karaoke.
1 września idę do pracy. Do nowej pracy.
Izzi przychodzi 3go, prosto z Obozu Pracy U Gianniego.

Brak komentarzy: